★デトックス&ダイエットの記録★

体にいいこと、いろいろやってみよう♪ まずは7号食ダイエットから★

★Record of Brown Rice Diet★English text follows Japanese

7号食ダイエット<3日目> ~Brown Rice Diet <Day 3>~

★English text follows Japanese★

 

さて、3日目です。

まずは食べた量。

 

朝 1杯

昼 2杯

夜 1.5杯

 

今度は昼ごはんの後、また強烈な眠気に襲われ、そのまま気を失って1.5時間爆睡(笑)

 

きっと、私の場合、2杯以上食べてお腹が超いっぱいになると、眠気に襲われるんだと思います (*´з`)

 

そして、なななんと!!!

お通じがありました~~~~!!!パチパチパチ!(*´▽`*)

 

生まれながらの慢性便秘で、自力ではコロコロの小っちゃい子たちしか出ない私が、なんと柔らかめのまぁまぁなのが1日に2回も!!!!!

 

これは大事件ですっっ!

玄米さん、ありがとう (*´Д`)(*´Д`)(*´Д`)

 

そして、夜は一度も目が覚めず、朝まで熟睡できました (^^)/

全体的に、なかなかな好調っぷりです♪

 

それでは4日目へ

  ↓

7goushoku-diet.work

     

 

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

It's Day3.

I put how much I ate first.

 

Breakfast   1 bowl

Lunch         2 bowls

Dinner        1.5 bowls

 

Today, I felt extremely dowsy after lunch, and just passed out for 1.5 hours lol

 

I think I feel dowsy when I get too full having more than 2 bowls of brown rice. (*´з`)

 

Then...  My Goodness!!!

 

I had stool !!!! YYYes!!!!! (*´▽`*)

 

I've been having chronic constipation from birth, and been able to produce only tiny ones, but I had pretty nice stool TWICE !!

 

This is a historical, massive, remarkable event !! 

Thank you soo much Brown Rice  (*´Д`)(*´Д`)(*´Д`)

 

Also, I slept all the way through to the morning, not waking up even once.

 

This is going pretty well ♪

 

Let's move on to <Day 4>

   ↓

7goushoku-diet.work